بهتر نیست منتقدان به جای قضاوت‌های یکطرفه، پیشنهاد و راهکار ارائه دهند تا همگام و همراه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر رشد و بالندگی شهرمان باشیم، نماینده ای که کار بس دشواری را در وسیعترین حوزه انتخابیه کشور با محرومیت ها، بی عدالتی ها و کم کاری های فراوان در 5 شهرستان عهده دار شده است

 چندی پیش مطلبی  با عنوان <<حل مشکلات یا سورچرانی>> در یکی از سایت های بافق منتشر شد که نویسنده آن علیرغم نادیده گرفتن زحمات و تلاش های نماینده وسیع ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی، دخیل عباس زارعزاده را در مطالب خود وارد حاشیه هایی می کند که به زعم خوانندگان این مطلب، این مسئله سال های سال آتش زیرخاکستر بوده است.

نویسنده در بندهای ابتدایی نوشته خود، به مشکلات موجود در تنظیم و تدوین این خبر پرداخته که رسانه هایی که این خبر: «در معیت مسولان بهاباد و آسفیچ از روستای بشکان بازدید نمودند و در مسجد روستای بشکان به حل مشکلات مردم روستای خوسف و بشکان پرداختند» را منتشر کردند می بایست قبل از انتشار از صحت خبر کاملاً اطمینان داشته باشند.

وحال چند نکته :

زاییده شده های خوسف و دیگر روستاهای بافق و بهاباد می بایست قبل از ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ که خبر شهرستان شدن بهاباد بشکان  را منتشر کردند می بایست قبل از انتشار از صحت خبر کاملاً اطمینان داشته باشند.

 واز طریق مسئولان وقت به فکر راه چاره ای برای این مشکلات احتمالی می گشتند نه اینکه همه مشکلات موجود را سر نماینده کنونی مجلس بشکنند.

و اما موضوع « گذشتن مسئولان از مدخل روستا بشکان یا نگذشتن آنان» هم به برنامه ریزان این بازدید بر می گشته که وقوع اینگونه مشکلات در تمامی بازدیدها و در همه جا احتمال دارد.

شما که از زاییده های سرشناس خوسفید؛ شما که چیز نبوده ای را ۱۱ بند کرده اید و توضیح و تفصیلتان در نوشته ها خوب است خود قضاوت کنید.

یک موجود دو پا، چطور می تواند به بیش از ۴۰۵ روستا و آبادی با پراکندگی ۶۵۰ کیلومتر سرکشی کند؟!

آیا سرکشی از تمامی روستاها و آبادی های حوزه انتخابیه واجب تر است یا اخذ دستوراتی از وزرا که منجر به اشتغال زایی و رشد اقتصادی شهرستان های این حوزه انتخابیه می شود؟ براستی کدامیک در اولویت اند؟

البته ما نمی گوییم روستاییان باید از محرومیت رنج ببرند، نه؛ ولی این انتظارات کمی زیاده از حد است و قطعاً می بایست به همه آنها، آنهم نه تنها از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بلکه از طرف همه مسئولین بزرگوار کشوری و استانی رسیدگی شود.

در این میان مشکل عمده ای که دامن گیر نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی شده همانا عدم تحقق کامل اعتبارات دولت نهم و دهم بوده است که نه تنها دست و پای ایشان را برای جذب این اعتبارات بست بلکه این مشکل دامن گیر خیلی از مدیران و مسئولان نیز شد، اعتباراتی که می بایست از محل بودجه دولت اختصاص می یافت اما محقق نشد.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا